Hungarian Participation Democracy's Ghost.

I have been a community development social worker and NGO activist from 1988 until 2007 back in Hungary. I am using the democracy development single issue movement points of view to let people understand the current affairs. During the first 7 years I wrote nearly 1000 articles about employment, democracy development, agriculture NGO situation. After this election I decided I turn my blog to English.

Kommentek

RSS Feedek

RDH Blog - RSS 2.0 hírcsatorna

Dögölj meg! demokrácia

2008.02.22. 09:52 :: RDH

Az Indexen nyilvánosságra hozták a BKV „reformelképzeléseit”!

A helyzet az, hogy drágalátos vezetőink az elmúlt 4-6 évben úgy döntöttek, hogy minél több beruházást csináljunk meg minél gyorsabban, minél drágábban, és ha lehet, akkor kétszer is ugyanazt!

Gyurcsány a Tapolcai beszédben üzent is a jónépnek, hogy mekkora taplóság nem megvenni azt a kurva BKV bérletet, hátigazán… énnye-bénnye! Szerintem meg a max 80.000 nettót kereső népréteg fogyasztói kosarába nem fog beleférni a bérlet! 20 fölött van a fűtés, felemelte a villanyt, évek óta 10 körül van az élelmiszer árdrágulás… Olyan szinten elinflálódott az alacsony jövedelmű 2/3-ad jövedelme, hogy azt már a BKV is durván megérzi! A politikusok beruházási (nyilván a tolvajlási) hajlandósága meg egyre csak növekszik! A 7-es busz 20 perces menetidejét 30 percre felváltó metró, pl 300 évre adósságcsapdába taszít bennünket! Nem baj. Jobb ma 6 túzok, mint 30 évente egy veréb! Az, hogy a fővárosi pauper réteg nem tud BKV bérletet venni, az nem erkölcsi kérdés, míg az, hogy a vezetőink hogyan hordják haza szatyorban az államkasszát, az bizony az!

Ebben a döntés sorozatban benne volt, hogy szabad a BKV adósság állományát arra a szintre emelni, hogy évente 6-8 milliárd Ft a kamatterhe az adósság állománynak.

Ez a majd valahogy megoldjuk logika, még azelőtt összeomlott, hogy a Tarlós – féle csapat átvenné a lassan 20 éve regnáló Demszky csapattól a főváros vezetését.

Belenéztek a BKV kasszájába, és elkezdenek azon gondolkodni, hogy ugyan hogyan lehetne ezt a 30 éven keresztül mégiscsak hiányzó 6-8 milliárd Ft-ot megtalálni a költségvetésben.

Arra a következtetésre jutottak, hogy a külső kerületekben lakó rabszolgáknak bizonyára továbbra is olyan provinciális lehet az érdekérvényesítő képessége, így hát bizonyára nem fog komolyabb feszültségeket okozni, hogy megszüntetjük a külkerültei buszjáratok felét – harmadát. Már így is olcsóbb autóval közlekedni, ha a család minimum 2 emberből áll, csakhogy ezek az autók még nem tudnak repülni. Így meglehetősen időigényes! Majd az eljövendő generációk megoldják, hogy kitelepüljenek vidékre, vagy újra feltalálják a tömegközlekedést. Jelenleg ezügyben a tömeg növekszik, a közlekedés meg egyre lehetetlenebb!

Minekutána a honatyák most 300 évig nem mernek majd a nép közé merészkedni, így őket végül is ez nem érdekli!

6 komment

Címkék: politika mszp szdsz társadalom gyurcsány ferenc 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetelidemokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr18349517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.02.22. 13:44:14

Régen voltam olyan dühös, mint tegap este, amikor is olvastam, mire készül a dilletáns banda.

Hogy lehetséges az, hogy egyszer csak megszüntetnek valamit, és nem adnak helyette semmit?

Budapestnek egy értelme maradt: a jó tömegközlekedési hálózata. Most jött valami barom, és előzetes vizsgálat nélkül törli a járatokat. Az idióta politikus meg még tapsol is örömében, hogy milyen jól megcsinálta.

Nem tudja ez sötét(lelkű) társaság, hogy már csak Budapesten léteznek? Hogy a Főváros nélkül már csak a Fidesz és barátai kormányoznának. A talpunkat kellene nyalniuk hálából, nem pedig állandóan büntetni.

Egyértelmű a párhuzam a szárnyvonalbezárásokkal. Azt is kiszámolta valami tökfej, de az utasok érdekivel nem törődött. Ez az ún. liberális közlekedési koncepció. Szégyellhetik magukat!

Az baj azonban, hogy Orbán megint el fogja qrni. Megint szalonképtelen emberekkel fogja körülvenni magát, nehogy valaki színvonalas mellett látszódjanak a hibái.

a ferdítés magas iskolája 2008.02.23. 14:59:49

Milyen 20 perces 7-es busz?! Ne vferdítsünk már ilyen bazi nagyot. Gyors 7-es menetideje 33 perc +a dugók miatti 5-10 perc. Összesen kb 40 perc. Az szerintem majdnem biztos, hogy a metró fele idő latt teljesíti ezt a szakaszt. Tehát ha már blogot írsz, legalább ne hazudj!

BaNG 2008.02.24. 15:23:21

Jahj, édes kis sziveim... Ti tényleg azt hiszitek, hogy itt bármi ÉRTETEK van? Hogy a TI érdeketeket képviselik azok, akik neve mellé X-et irtatok? (Most jut eszembe, hogy nem X-et kéne rajzolni, hanem LEÍRNI a képviselő nevét, akire szavaztok. Akinek elsőre nem sikerül, talán nem is baj, hogy érvénytelen a szavazata!)
Simán megszüntetik a buszjáratot, ha 2 Ft haszon van a megszüntetésből. Simán építik a metrót, ha 2 Ft haszon van az építésből. A többi krvra nem érdekel senkit! :D

Gecc 2008.02.24. 18:04:55

Gondoljunk bele, hogy mi lett volna akkor, ha Demszkynek sikerul vegigvernie a kulso keruletek lekoptatasat Budapestrol. Nem lenne eleg, hogy akik a varosban dolgoznak fizethetnek a BKV berlet arat, de meg a kulsos buszokert is kulon fizethetnenek.
Mellesleg ez a BKV dolog mar evek ota nagyon buzlik. Itt egy vezetocsere, ott egy vezetocsere, azt sem tudjak az emberek, hol allunk pontosan. De azert az faja, hogy a BKV vezer csak azert emelest kapott (duplajara), hogy osztonozve erezze magat a vallalat szarbol valo kilabalasanak kivitelezeseert. Masok miert csak akkor kapnak emelest, ha valamit elernek?

partyboy 2008.02.24. 20:01:53

Demszky igért fűt fát a választáson. A fővárosnak megkéne pályáztatni a tömegközlekedést mint ahogy Debrecen teszi. Ez talán radikális de pozitiv hatást hozhatna

Marci 2008.02.25. 23:56:55

Leginkább csendes viselője vagyok a dolgoknak, de van egy pont, amikor betelik a pohár...
Most épp itt tartok. Rendesen 20 éve megveszem minden hónapban a bérletet, tehát azt hiszem van jogom beleszólni abba, amit kapok. Nem akarok politizálni, de a 4-es metró tényleg sokat segített ezen a városon...
Például: a buszsávban közlekedő hetes busz az építkezések megkezdése előtt tényleg gyorsabban megtette az utat, mint a VILLAMOSPÓTLÓ METRÓ valaha is képes lesz. Most csak azért szörnyű a közlekedés (lassú), mert néhány fontos csomópont teljesen szét van bombázva.
A menetrendi változtatások meg arra kellenek, hogy a megcsonkított vonalakon lecsökkent utasforgalom miatt további járatcsökkenést lehessen véghezvinni, hogy a végén egyedüliként megmaradjon a mi hőn szeretett pénznyelő metrónk. Persze ezt is majd mi fogjuk megfizetni.

Szar az egész, lehet, hogy inkább fejest kéne ugranom a Fővám téren a gödörbe...
süti beállítások módosítása