Hungarian Participation Democracy's Ghost.

I have been a community development social worker and NGO activist from 1988 until 2007 back in Hungary. I am using the democracy development single issue movement points of view to let people understand the current affairs. During the first 7 years I wrote nearly 1000 articles about employment, democracy development, agriculture NGO situation. After this election I decided I turn my blog to English.

Kommentek

RSS Feedek

RDH Blog - RSS 2.0 hírcsatorna

Ferge Zsuzsa khaoszelméletéhez

2011.05.15. 17:10 :: Saman

 Megdöbbentő ez az adat, hogy az alsó három decilis 1200 milliárdjából elvon majd a kormány 300 - 350 milliárdot.

Én azt sem látom pontosan, hogy ebből mennyi történt meg eleddig.
 
Anyám 24.000 Ft-os nyugdíjon él, és nem emelték 5 vagy 8 éve. 
 
A hivatalos infláció 5% szokott lenni. Én 2 éve Angliában élek és amikor haza látogattam, akkor 40-70%-os inflációt láttam az én fogyasztói kosaramban. Ez nagyon fontos kérdés, mert ha a megérzésem mögött valós infláció van, akkor ez nem jövő hanem az elmúlt 2 -3 év és a jövő együtt.
 
Simán elkajáltam az angol fizetésemet 2010 Szeptemberben a 2 gyerekkel az egy hónapos szabadság alatt és ebből egyszer vittem őket étterembe.
 
Odahaza szociális munkás voltam itt szakácskodom, egy kicsit beléptek abba a világba ami az enyém, de nekik még új világ.  Magyar szemmel el kell gondolkodni azon, hogy "megengedhetem-e magamnak ezt a fajta luxust?" -  míg angolként ez a kérdés több szempontból értelmetlen.
 
Régebben asszem a Zuglói Családsegítő, vagy talán a kőbányai- csinált kontroll mérést infláció ügyben.
 
Tud valaki hasonlót?
 
Egyedül a KSH inflációs számítására tudunk támaszkodni?
 
Tud valaki olyan kutatást, ami ennek az alsó decilisnek a fogyasztói kosarában méri az inflációt?
 
A hétvégén sok youtube anyagot végignéztem, például a Barikád Tv anyagát arról, hogy miként eszkalálódott a Gyönygöspatai sztori attól a ponttól, ahogy két asszony elment Vona Gábor fogadó órájára panaszt tenni egészen addig a pontig, amíg Vona meghirdeti a "Szemet szemért, fogat fogért" elvet egy gyönygöspatai lakossági fórumon.
 
A khaosz elkezdődött. Ferge anyánk nem jósol, hanem leíró módon a jelenre igaz képet vetít a jövőbe a számításaival.
 
Érdekes adalék, hogy a mi gyermekjogi mozgalmunkat váltó Darvas Ági -féle Gyermekszegénység stratégiai kör is a civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia áldozatává vált.

Szólj hozzá!

Közösségi HR Társadalmi tervezési folyamatok támogatása. Munkaerőpiaci reintegrációs projektek előkészítése Részvételi Demokrácia Hálózat civilmandatum@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetelidemokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr992905775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása