Hungarian Participation Democracy's Ghost.

I have been a community development social worker and NGO activist from 1988 until 2007 back in Hungary. I am using the democracy development single issue movement points of view to let people understand the current affairs. During the first 7 years I wrote nearly 1000 articles about employment, democracy development, agriculture NGO situation. After this election I decided I turn my blog to English.

Kommentek

RSS Feedek

RDH Blog - RSS 2.0 hírcsatorna

Mea culpa maxima

2010.10.26. 10:31 :: Saman

Kedves Penge!

Írni akartam én a nyugdíjpénztáras ügyhöz, csak kicsit sokat melóztam a múlt héten.

De a társadalmi vitával már végzett Selmeczi Gabriella, mire én a számítógép elé kerültem.

Pont úgy jártam, mint a nyugdíjas, aki csigaszedésre adta a fejét, és mire lehajolt, addigra a csiga huss, már el is száguldott.

De azért post humus írok majd erről, mert vastagon érinti a vesszőparipáimat. A hárm pilérű nyugdíjrendszer vagy annak felszámolása nem kis ügy.

A civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia eleddig olyan játékszabáloykat alkotott ezügyben, hogy a befektetések nemhogy nominális gyarapodást nem tudnak felmutatni a számlákon, de ezesetben durván felélték a törzstőkekként befizetett pénzt.

Egy kommnetelő azt írta, hogy 6 millió befizetett Ft-ból most 2,4-et fog átutlani a nyugdíjpénztár, mert hogy ennyi lett a "nyeresége" a befektetéseknek.

Egy másik kommentelő meg ezt írja:

"Több mint tíz éve vagyok mnypi tag!
Átlag tízezer forintal számolva befolyt a kasszába kb: Egymillió kettő-háromszáz ezer.
Jelenleg a számlám egyenlege Kettőmillió ötszáz ezer!"

Ha tényleg ilyenek az arányok, akkor ez valóban krízis intervenciót igénylő ügy.

Amikor én kifeizettettem a 10 éves befektetési biztosításomat, én is nominálisan kevesebb pénzt kaptam, mint amennyit befizettem.

Az majd történelmi vizsgálat tárgyát kell, hogy képezze, hogy a civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia érintett-e olyan részvényplakettekben, amelyek mögött semmi nincsen, csak a közpénz megfejésének szándéka.

Van egy láda söröm, hogy mi  lenne egy ilyen szimatolásnak az eredménye.

 Meglehet, hogy a FIDESZ-nek jó oka van eltakarítani, azaz előtte előállítani a romokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetelidemokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr852399822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása