Hungarian Participation Democracy's Ghost.

I have been a community development social worker and NGO activist from 1988 until 2007 back in Hungary. I am using the democracy development single issue movement points of view to let people understand the current affairs. During the first 7 years I wrote nearly 1000 articles about employment, democracy development, agriculture NGO situation. After this election I decided I turn my blog to English.

Kommentek

RSS Feedek

RDH Blog - RSS 2.0 hírcsatorna

Úgy tűnik, hogy a demokratikus kontroll is magyar találmány

2010.02.07. 15:56 :: Saman

 

 

Már a magyar találmányokat felsoroló klippen is elbőgtem magam, még az angolom nem teljesen Ok, így nem akartam hinni a szememnek, hogy esetleg a Pulitzer díj is magyar találmány lenne.

Valahogy nem akaródzott elhinni, hogy a Horthy korszak exportálta volna a demokrácia nevezetű kultúrális innovációt nyugatra. Kinyitottam elkőször a szótárt, hogy meggyőződjek róla, hogy ez a fránya Politzer József mi mást talált még fel, mint amiről híres.

Kiderült, hogy a prize az bizony díj.

Megnéztem a wikipédiában, hogy akkor mi az a Pulitzer díj... Elolvastam, hogy mit tartott Ő erről a témáról.

 Na ezen végképp sötétbe borult az ég.

"Köztársaságunk és a sajtó együtt emelkedik fel, vagy bukik el. Az ügyes, érdek nélküli, közszolgálati szellemű sajtó, amely képzett intelligenciával tudja, mi a helyes és bátor azt megcselekedni is, képes megőrizni azt a közerényt, amely nélkül a nép kormányzata hamisság és utánzás. A cinikus, zsoldoslelkű, demagóg sajtó idővel ugyanolyan alantas népet teremt, mint amilyen ő maga. A hatalom a Köztársaság jövőjének építésére az újságírók eljövendő nemzedékeinek kezében lesz."

 Nemrég morfondírozott valaki azon, hogy aktuális-e az Ady életmű...

Döbbenetesek ezek a száz éves kübüki üzeneteket. Ezeket nekünk írták?

Ha már a wikipédiából ennyire bele lehet látni a magyarság lelkébe, elolvastam a Rubik sztorit is. Kíváncsi voltam, hogy otthon van-e még. Ez nem derült ki (vélhetően igen). De hasonlóan hátborzongató volt, mint a Politzer József szavai.

Megmondom, hogy miért bőgtem a klippen. Azért volt fájó az a Balkan Fanatic klipp, mert elképzeltem, hogy a lányom egyszer talán úgy megy végig Pesten mint, ami ennek a klippnek a miliője.

Túristaként.

Szólj hozzá!

Közösségi HR Társadalmi tervezési folyamatok támogatása. Munkaerőpiaci reintegrációs projektek előkészítése Részvételi Demokrácia Hálózat civilmandatum@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetelidemokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr411736661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása