Hungarian Participation Democracy's Ghost.

I have been a community development social worker and NGO activist from 1988 until 2007 back in Hungary. I am using the democracy development single issue movement points of view to let people understand the current affairs. During the first 7 years I wrote nearly 1000 articles about employment, democracy development, agriculture NGO situation. After this election I decided I turn my blog to English.

Kommentek

RSS Feedek

RDH Blog - RSS 2.0 hírcsatorna

A konzervatorium blog és a részvételi demokrácia

2009.06.01. 23:21 :: Saman

A Konzervatorium blogon egy nagyjából 20 oldalas cikkben írja egy szerző, hogy most végre eljő a becsület, a rend kora, mivel a konzervatívok ígyis - úgyis győzni fognak, de a biztonság kedvéért azért 20 oldalon keresztül ad egy kis filozófiai hátszelet. (méghogy én hosszú cikkeket szoktam írni... :)

Írtam egy kommentet, amiben röviden felvázoltam azt, amiről ebben a blogban írni szoktam, mire ezt válaszolta:

"A közvetlen demokrácia egy hülyeség, éppen ezért szóra sem méltatom."

Annak idején, amikor a konzervatorium elindult, hívtak a csapatba, de azt a feltételt támasztottam, hogy ha személyesen találkozhatok az ottani szerzőkkel, akkor eldöntöm, hogy írok-e oda cikkeket.

Ez a részvételi küszöb működött. A találkozó soha sem jött létre, így én nem kezdtem el oda cikkeket írni. Ennek most örülök! 20 oldalban összemixelni az aktuálpolitikát 23 féle filozófiával az OK. Beszélgetni vagy vitatkozni a neten, az nem OK!

Ez lenne az új konzervativizmus?

5 komment

Közösségi HR Társadalmi tervezési folyamatok támogatása. Munkaerőpiaci reintegrációs projektek előkészítése Részvételi Demokrácia Hálózat civilmandatum@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://reszvetelidemokracia.blog.hu/api/trackback/id/tr851157946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BékésMárton 2009.06.02. 12:39:53

nem, természetesen nem ez, de ha épp ez lenne, engem az sem zavarna

nem mixeltem össze egyébként semmit, kifejtettem a véleményem csupán, Word-ben a szöveg egyébként 10 oldal s nem pedig 20

további jó baszakodást, remélem azért közönség is lesz hozzá, ha nem, azon se csodálkoznék

Alfőmérnök 2009.06.02. 16:09:29

A bejegyzésed címe ez is lehetne: A konzervatórium blog és a demokrácia.

"A közvetlen demokrácia egy hülyeség, éppen ezért szóra sem méltatom."

Ennyit értenek az érveléshez. Filodoxus, szofista bagázs.

Ügyesen építik a karrierjüket, készülnek a (nagy valószínűség szerint bekövetkező) fidesz-érára. Már dolgozzák is ki az ideológiájukat, és aki ebbe nem illik bele, azt kimoderálni, lehülyézni.

phaidros 2009.06.08. 14:42:29

@BékésMárton: csak ne te legyél a koldus a ranglétra alján, nem? :)

phaidros 2009.06.08. 14:44:10

Amúgy a Konzi már nem az ami volt sajna, most már elég belterjes lett, és az elefántcsonttorony ablakát is becsukták. :(

Békés Márton meg nem tudhat mindent, ugye, Sámán? :)

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.08. 17:51:14

Kedves Phaidros!

Épp ezt a cikket olvastam a zindexen, ami nálad be van linkelve (elolvastam mind a hármat egy levegővel), teljesen leesett az állam ekkora lényeglátás hatására. Nagyon világos és tiszta fejű a szerző.

Most kedvem lenne haza menni és fórumokat vezetni odahaza.
süti beállítások módosítása